-->
�����

انا ابتديت افقد الامل :(

انا ابتديت افقد الامل :(
    انا ابتديت افقد الامل خالص
    ده انا حتي بقيت مش عارف آخد راحتي زي زمان و اتصرف بالشكل الطبيعي بتاعي
    :( :(

    برضه هفضل اقول لعله خير ان شاء الله 
    Mahmoud Ahmed
    @مرسلة بواسطة
    ���� ����� ����� ���� �� ���� نبضات محمود .
    1. السلام عليكم

      ان نفقد الامل أمر لايحبه الخالق سبحانه وتعالى
      فدائما يحب ان يرى اثر نعمته على عبده
      والصبر والتفاؤل والأمل من اهم نعم الله علينا
      الابتلاء شىء من الايمان والصبر عليه بداية كل فرج وسعادة

      دمت اخى العزيز بكل خير وحفظك من كل سوء وشر

      تحياتى المتجددة لك

      ردحذف
    2. الابتلاء شىء من الايمان والصبر عليه بداية كل فرج وسعادة

      عشان كده انا لسه بقول لعله خير
      ربنا يسهل و يغير الاحوال يارب

      ردحذف

    �����
    �����
    �����
    �����
    �����